Raqamli marketingning mamlakatimizdagi hozirgi holati va uni rivojlanish yo‘llari

Raqamli marketingning mamlakatimizdagi hozirgi holati va uni rivojlanish yo‘llari

Authors

  • Rukhshona Kesinboyeva
  • Tozaboyeva Guli Tozaboyeva
  • Abduhakim Yuldashev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14628984

Keywords:

raqamli marketing, SEO (qidiruv tizimini optimallashtirish), SEM (qidiruv tizimi marketingi), SMM (ijtimoiy media marketing), influenzer marketing, kontent marketing, CRM (mijozlar bilan munosabatlarini boshqarish).

Abstract

Ushbu maqolada raqamli marketing haqida tushuncha, uning turlari, iqtisodiyotga kirib kelishi, mamlakatimizda
uning holati va rivojlanish yo‘nalishlari tahlil qilingan. Raqamli marketing sohasida rivojlangan davlatlarning tajribasi
o‘rganlilgan, mamlakatimizda raqamli marketingni rivojlantirish yuzasidan xulosa va takliflar berilgan.

Author Biographies

Rukhshona Kesinboyeva

Millat Umidi Universiteti 3-bosqich talabalari,

Tozaboyeva Guli Tozaboyeva

Millat Umidi Universiteti 3-bosqich talabalari,

Abduhakim Yuldashev

PHD, Ilmiy rahbar

Published

2024-12-07
Loading...