Raqamli marketing
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14633755Keywords:
raqamli marketing, tarmoq, platformalar, internet, iqtisodiyot.Abstract
Taqdimot davomida hozirgi zamonda raqamli marketingning o‘rni va ijtimoiy tarmoq platformalari haqida
izlanishlar olib bordik. Shu bilan birga, raqamli marketingning tarixiy rivojlanishi, statistik ma’lumotlar, iqtisodiyotda
yuz berayotgan o‘zgarishlarga ta’siri, kelajakdagi istiqbollar va biznesdagi ahamiyati haqida tahlillar o‘tkazildi. Aynan
qaysi platformalar orqali raqamli marketingni rivojlantirish mumkinligi va ulardan qaysilari samarali ekanligi haqida o‘z
takliflarimizni bildirdik. Raqamli marketing yangi imkoniyatlar yaratib, hozirgi raqamli iqtisodiyotning asosiy qismi ekanligini
ta’kidlash mumkin.
Published
2024-12-07
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2025 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.