Marketingda sun’iy intellektdan foydalanish

Marketingda sun’iy intellektdan foydalanish

Authors

  • Boburmirzo Adiljonov
  • Qahhorjon Tursunaliyev
  • Abduhakim Yuldashev

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14741544

Keywords:

Sun'iy intellekt (AI), marketing, mahsulot tavsiyalari, chatbotlar, reklama firibgarligi, sun’iy intellektdan foydalanilgan marketing vositalari, dinamik narxlash strategiyalari.

Abstract

Sun'iy intellekt (AI) turli sohalarda inqilob qildi va marketing bundan mustasno emas. AI’dan foydalangan
holda, korxonalar mijozlar tajribasini yaxshilashi, kampaniyalarni optimallashtirishi va ma’lumotlarga asoslangan qarorlar
qabul qilishi mumkin. Ushbu maqola AI marketingidagi asosiy g‘oyalarni o‘rganadi, bu sohadagi taniqli ekspertlar va
adabiyotlar tomonidan qo‘llab-quvvatlanadi.

Author Biographies

Boburmirzo Adiljonov

Millat Umidi universiteti 3-kurs talabalari

Qahhorjon Tursunaliyev

Millat Umidi universiteti 3-kurs talabalari

Abduhakim Yuldashev

TDIU, Biznes boshqaruvi kafedrasi dotsenti, PhD.

Published

2024-12-07

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)

Loading...