Turizm sanoatida Internet-marketing vositalari va ulardan samarali foydalanish

Turizm sanoatida Internet-marketing vositalari va ulardan samarali foydalanish

Авторы

  • Babaev Joʻrabek

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.15298092

##semicolon##

internet-marketing; turizm; SEO; ijtimoiy tarmoqlar; kontent-marketing; onlayn-reklama; veb-tahlil; SMM

Аннотация

Maqolada turizm sanoatida qoʻllaniladigan asosiy Internet marketing vositalari koʻrib chiqiladi. Qidiruv tizimini
optimallashtirish (SEO), kontent marketingi, kontekstli reklama, elektron pochta marketingi, ta'sir qiluvchi marketing,
agregatorlardan foydalanish, SMM va veb-tahlil kabi usullarning tizimli tahlili oʻtkazildi. Bu ushbu vositalarning har biri
sayyohlarni jalb qilish, turizm brendi xabardorligini oshirish va onlayn bron qilish sonini oshirishga qanday yordam berishini
koʻrsatadi. Oʻzbekistonda turizmni rivojlantirishda internet-marketingning ahamiyatiga alohida e'tibor qaratilmoqda. Raqamli
reklama kanallaridan kompleks foydalanish sayyohlik yoʻnalishlarining raqobatbardosh ustunliklarini mustahkamlash va
sohaning barqaror oʻsishini ta'minlash imkonini beradi, degan xulosaga kelindi

Author Biography

Babaev Joʻrabek


Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti tadqiqotchisi

References

Kotler, P., Bowen, J., Makens, J. (2017). Marketing for Hospitality and Tourism. Pearson. (Классическая работа по

маркетингу гостеприимства и туризма; содержит базовые концепции, адаптируемые к онлайн-среде

UNWTO – Digital Marketing Guidelines for Tourism Destinations 2020

Morrison, A. M. (2022). Tourism Marketing: In the Age of the Consumer. Taylor & Francis. (Международное издание,

содержит современные подходы к маркетингу в туризме, в том числе интернет-маркетинг) en.wikipedia.org.

Chaffey, D. & Ellis-Chadwick, F. – Digital Marketing (2022)

Spot.uz – Бизнес, технологии и инновации в Узбекистане (2018). Чеклист: о чем рассказал председатель

Госкомтуризма ru.wikipedia.org spot.uz. (Интервью с председателем Государственного комитета по развитию

туризма, освещающее планы развития отрасли).

Государственный комитет Республики Узбекистан по развитию туризма (2019). Статистический отчет:

Количество иностранных туристов за 2022 г. ru.wikipedia.org. (Официальные данные о туристическом потоке,

используемые для оценки эффективности маркетинговых инициатив).

Our World in Data / World Bank. International tourism: Number of arrivals (1995–2016). (Статистика всемирного

туризма, показывающая рост числа поездок; источник для анализа глобальных трендов в туристической сфере).

Википедия – свободная энциклопедия. Статьи: Интернет-маркетинг ru.wikipedia.org, SEO – поисковая

оптимизация ru.wikipedia.org, Контент-маркетинг ru.wikipedia.org, Social Media Marketing ru.wikipedia.org и др.

(Общие сведения и определения по инструментам цифрового маркетинга; использовать с учетом обновлений).

Downloads

Опубликован

2025-04-07
Loading...