Raqamli marketing

Raqamli marketing

Авторы

  • Xolmedov Sarvar Sanjar o‘g‘li
  • Ergashev Lazizbek Xushboqovich
  • Yuldashev Abduhakim Abdukarimovich

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14633755

##semicolon##

raqamli marketing, tarmoq, platformalar, internet, iqtisodiyot.

Аннотация

Taqdimot davomida hozirgi zamonda raqamli marketingning o‘rni va ijtimoiy tarmoq platformalari haqida
izlanishlar olib bordik. Shu bilan birga, raqamli marketingning tarixiy rivojlanishi, statistik ma’lumotlar, iqtisodiyotda
yuz berayotgan o‘zgarishlarga ta’siri, kelajakdagi istiqbollar va biznesdagi ahamiyati haqida tahlillar o‘tkazildi. Aynan
qaysi platformalar orqali raqamli marketingni rivojlantirish mumkinligi va ulardan qaysilari samarali ekanligi haqida o‘z
takliflarimizni bildirdik. Raqamli marketing yangi imkoniyatlar yaratib, hozirgi raqamli iqtisodiyotning asosiy qismi ekanligini
ta’kidlash mumkin.

Author Biographies

Xolmedov Sarvar Sanjar o‘g‘li

Millat Umidi Universiteti Biznes boshqaruvi
Fakulteti 3-kurs 301-guruh talabasi

Ergashev Lazizbek Xushboqovich

Millat Umidi Universiteti Biznes boshqaruvi
Fakulteti 3-kurs 301-guruh talabasi

Yuldashev Abduhakim Abdukarimovich

Ilmiy rahbar:

TDIU, Biznes boshqaruvi kefedrasi dotsenti, PhD.

Опубликован

2024-12-07

Выпуск

Раздел

Articles

Most read articles by the same author(s)

Loading...