Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Авторы

  • Achilova Nargiza Baxtiyorovna

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293139

##semicolon##

savdo belgisi, brend, brending, raqobat, identifikasiya, differensiasiya, vizualizasiya.

Аннотация

Ushbu maqolada marketing kategoriyasi sifatida “brend”ga berilgan ta’riflar, ularga boʻlgan yondashuvlar,
brendlarning vazifalari hamda kompaniyalarning muvaffaqiyatli biznes strategiyasida ularning oʻrni va ahamiyati tahlil
qilingan.

Author Biography

Achilova Nargiza Baxtiyorovna

Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi,
PhD doktorant

Опубликован

2024-10-18

Выпуск

Раздел

Articles
Loading...