Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Brendning yetakchi marketing vositasi sifatida kompaniyalar uchun mohiyati ва ahamiyati

Authors

  • Nargiza Achilova

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293139

Keywords:

savdo belgisi, brend, brending, raqobat, identifikasiya, differensiasiya, vizualizasiya.

Abstract

Ushbu maqolada marketing kategoriyasi sifatida “brend”ga berilgan ta’riflar, ularga boʻlgan yondashuvlar,
brendlarning vazifalari hamda kompaniyalarning muvaffaqiyatli biznes strategiyasida ularning oʻrni va ahamiyati tahlil
qilingan.

Author Biography

Nargiza Achilova

Toshkent menejment va iqtisodiyot instituti,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi,
PhD doktorant

Published

2024-10-18

Issue

Section

Articles
Loading...