Innovasion iqtisodiyot sharoitida marketing konsepsiyalarining mohiyati

Innovasion iqtisodiyot sharoitida marketing konsepsiyalarining mohiyati

Авторы

  • Asamxodjayeva Shoira Shukurullayevna

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293125

##semicolon##

marketing, innovatsiya, innovatsion mahsulot, marketing strategiyasi, samaradorlik, marketing modellari, D2C, reklama.

Аннотация

Maqolada marketing konsepsiyalarining mohiyati o‘rganilgan hamda bu konsepsiyalarning innovatsion iqtisodiyot
sharoitida korxona rivojiga ta’siri tadqiq еtilgan. Shuningdek, zamonaviy marketing munosabatlarining asosiy
modellari tahlil еtilgan. Ish so‘nggida mavzuga doir xulosa va tavsiyalar shakllantirilgan.

Author Biography

Asamxodjayeva Shoira Shukurullayevna

Toshkent Menejment va Iqtisodiyot Instituti,
Iqtisodiyot kafedrasi dotsenti v.b.

Опубликован

2024-10-18

Выпуск

Раздел

Articles
Loading...