Chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligini oshirish yо‘llari

Chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligini oshirish yо‘llari

Авторы

  • Kodirova Zulxumor Namazovna
  • Safarov Baxtiyor Djurakulovich

##semicolon##

Innovatsion marketing strategiyalari, chakana savdo korxonalari, raqamlashtirish, Bozor Pozitsiyasi, Mijozlar bilan bog‘lanish, Savdo samaradorligi, ANOVA tahlili.

Аннотация

Ushbu tadqiqotda chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalarining samaradorligini
oshirish, ANOVA usuli va kesma ma'lumotlar tahlilidan foydalanilgan holda о‘rganiladi. Chakana savdo korxonalari raqobatbardosh
bо‘lishi va dinamik iste’molchilar talablariga javob berishi uchun innovatsion marketing strategiyalarini qabul
qilish dolzarb ahamiyat kasb etishi ilgari suriladi.

Author Biographies

Kodirova Zulxumor Namazovna

Toshkent amaliy fanlar universiteti, Moliya va
buxgalteriya hisobi kafedrasi katta о‘qituvchisi

Safarov Baxtiyor Djurakulovich

Farg‘ona politexnika instituti tayanch doktaranti

Downloads

Опубликован

2024-06-30
Loading...