Chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligini oshirish yо‘llari

Chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligini oshirish yо‘llari

Authors

  • Zulxumor Kodirova
  • Baxtiyor Safarov

Keywords:

Innovatsion marketing strategiyalari, chakana savdo korxonalari, raqamlashtirish, Bozor Pozitsiyasi, Mijozlar bilan bog‘lanish, Savdo samaradorligi, ANOVA tahlili.

Abstract

Ushbu tadqiqotda chakana savdo korxonalarida innovatsion marketing strategiyalarining samaradorligini
oshirish, ANOVA usuli va kesma ma'lumotlar tahlilidan foydalanilgan holda о‘rganiladi. Chakana savdo korxonalari raqobatbardosh
bо‘lishi va dinamik iste’molchilar talablariga javob berishi uchun innovatsion marketing strategiyalarini qabul
qilish dolzarb ahamiyat kasb etishi ilgari suriladi.

Author Biographies

Zulxumor Kodirova

Toshkent amaliy fanlar universiteti, Moliya va
buxgalteriya hisobi kafedrasi katta о‘qituvchisi

Baxtiyor Safarov

Farg‘ona politexnika instituti tayanch doktaranti

Downloads

Published

2024-06-30
Loading...