KOMPANIYANI SAMARALI BOSHQARISHDA MARKETINGNING OʻRNI VA UNING TAMOYILLARINI QOʻLLASH ISTIQBOLLARI
##semicolon##
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a114##semicolon##
Kompaniya, ishlab chiqarish, faoliyat, operativ boshqaruv, reklama, xizmat ko‘rsatishАннотация
Mazkur maqolada kompaniyani boshqarishda marketing yondashuvidan foydalanish, mavjud yoki potentsial
talabni aniqlash asosida aniq mahsulotni ishlab chiqarishning maqsadga muvofiqligi va zarurligini asoslash, kompaniyaning barcha faoliyatini, shu jumladan ishlab chiqarishning turli bosqichlarini operativ boshqarish ko‘rib chiqiladi. ishlab
chiqarish jarayoni, sotishdan keyingi xizmat ko‘rsatish, mahsulotni sotishni kengaytirish va rag‘batlantirish. orientatsiyani
ta’minlash ko‘rib chigilgan.
References
Gary Armstrong. Philip Kotler. Michael Marker. Marketing in introduction. England, 2016, paperback: 720 pages, Pearson.
Philip Kotler. Kavin Lane Ketler. Marketing Management. Pearson Education, Inc. publishing as Prestige Hall, USA, 2012-y.
Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. Основы маркетинга. 5-е европейское изд. Учебник. – М.: ООО И. Д. Вилямс, 2013. – 752 с.
Soliev A., Vuzrukxonov S., Marketing, bozorshunoslik. Darslik. – T.: Iqtisod-Moliya, 2010. – 424 b.
Ergashxodjaeva SH.J., Qosimova M.S., YUsupov M.A. Marketing. Darslik. – T.: TDIU, 2011. – 202 b.
Musaeva Sh.A. Marketing tadqiqotlari. Darslik “STAR-SEL” MChJ nashriyot va ijodiy bo‘limi. Samarqand-2023
Musaeva Sh.A. Integrallashtirilgan marketing kommunikatsiyasiO‘quv qo‘llanma “Mahorat” nashriyoti, Samarqand – 2022

Downloads
Опубликован
Выпуск
Раздел
License
Copyright (c) 2023 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.