KOMPANIYANI SAMARALI BOSHQARISHDA MARKETINGNING OʻRNI VA UNING TAMOYILLARINI QOʻLLASH ISTIQBOLLARI

KOMPANIYANI SAMARALI BOSHQARISHDA MARKETINGNING OʻRNI VA UNING TAMOYILLARINI QOʻLLASH ISTIQBOLLARI

Authors

  • Dilfuza Ilhkomovna Usmonova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a114

Keywords:

Kompaniya, ishlab chiqarish, faoliyat, operativ boshqaruv, reklama, xizmat ko‘rsatish

Abstract

Mazkur maqolada kompaniyani boshqarishda marketing yondashuvidan foydalanish, mavjud yoki potentsial
talabni aniqlash asosida aniq mahsulotni ishlab chiqarishning maqsadga muvofiqligi va zarurligini asoslash, kompaniyaning barcha faoliyatini, shu jumladan ishlab chiqarishning turli bosqichlarini operativ boshqarish ko‘rib chiqiladi. ishlab
chiqarish jarayoni, sotishdan keyingi xizmat ko‘rsatish, mahsulotni sotishni kengaytirish va rag‘batlantirish. orientatsiyani
ta’minlash ko‘rib chigilgan.

Author Biography

Dilfuza Ilhkomovna Usmonova

Samarqand iqtisodiyot va servis instiiuti Marketing kafedrasi
dotsenti

References

Gary Armstrong. Philip Kotler. Michael Marker. Marketing in introduction. England, 2016, paperback: 720 pages, Pearson.

Philip Kotler. Kavin Lane Ketler. Marketing Management. Pearson Education, Inc. publishing as Prestige Hall, USA, 2012-y.

Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж. Основы маркетинга. 5-е европейское изд. Учебник. – М.: ООО И. Д. Вилямс, 2013. – 752 с.

Soliev A., Vuzrukxonov S., Marketing, bozorshunoslik. Darslik. – T.: Iqtisod-Moliya, 2010. – 424 b.

Ergashxodjaeva SH.J., Qosimova M.S., YUsupov M.A. Marketing. Darslik. – T.: TDIU, 2011. – 202 b.

Musaeva Sh.A. Marketing tadqiqotlari. Darslik “STAR-SEL” MChJ nashriyot va ijodiy bo‘limi. Samarqand-2023

Musaeva Sh.A. Integrallashtirilgan marketing kommunikatsiyasiO‘quv qo‘llanma “Mahorat” nashriyoti, Samarqand – 2022

Published

2023-10-30
Loading...