“MUQADDAM” MCHJ kalava ip ishlab chiqarish korxonasida marketing strategiyasini takomillashtirish yo‘llari

“MUQADDAM” MCHJ kalava ip ishlab chiqarish korxonasida marketing strategiyasini takomillashtirish yo‘llari

Авторы

  • Musayeva Shoira Azimovna
  • Kurbonboyeva Sevinch Asliddinovna

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14710466

##semicolon##

korxona, tovar, bozor, mijoz, talab, narx, marketing strategiyasi, raqobatbardoshlik, innovatsion marketing, bozor tahlili.

Аннотация

Mazkur maqolada korxona faoliyatida marketing strategiyasining tutgan o‘rni, ishlab chiqarish korxonasining
marketing strategiyasini takomillashtirish yo‘llari tahlil qilinadi. Kalava ip ishlab chiqarish bozorining hozirgi holati,
korxonaning mavjud marketing strategiyasi va ularni rivojlantirishga qaratilgan takliflar o‘rganiladi. Maqolada marketing
sohasidagi zamonaviy yondashuvlar va strategiyalar asosida korxona raqobatbardoshligini oshirish bo‘yicha tavsiyalar
beriladi.

Author Biographies

Musayeva Shoira Azimovna

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti professori

Kurbonboyeva Sevinch Asliddinovna

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti Mr-122 talabasi

Опубликован

2025-01-07

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 
Loading...