Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Raqamli iqtisodiyot davrida kontent marketingdan foydalanish va uning bosqichlari

Авторы

  • Ahmadjon Tohirjonov
  • Shaxnoza Ergashxodjayeva

##semicolon##

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a406

##semicolon##

kontent marketing, raqamli marketing, ijtimoiy tarmoqlar, maqsadli auditoriya, marketing strategiyasi.

Аннотация

Ushbu maqolada raqamli marketing davrida kompaniyalar iste’molchilar bilan aloqalarni yaratish uchun
kontent marketing yondashuvidan foydalanish, shu jumladan, kontent yaratishning barcha bosqichlari ko‘rib chiqiladi.
Texnologik rivojlanish dunyosida kontentning turlari va uni kengaytirish va rivojlantirish tavsiflanadi.

Author Biographies

Ahmadjon Tohirjonov

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
“Marketing va logistika”fakulteti magistranti

Shaxnoza Ergashxodjayeva

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti marketing
kafedrasi mudiri, iqtisodiyot fanlari doktori, professor

Опубликован

2023-12-05
Loading...