Emotion detection in customer service: a cnn-based approach to employee engagement
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14315534##semicolon##
Deep learning, CNN, hissiyotlarni aniqlash, xodimlar samaradorligi, mijozlar bilan muloqot.Аннотация
Ushbu maqolada konvolyutsion neyron tarmoqlari (CNN) yordamida xodimlarning mijozlar bilan muloqoti
davomida ularning hissiyotlarini aniqlash, shuningdek, deep learning texnologiyasini marketing va inson resurslarini
boshqarishda qo‘llash masalalari o‘rganiladi. Tadqiqotda hissiy tahlil xodimlarning samaradorligi va mijozlar qoniqishiga
qanday ta’sir ko‘rsatishi ta’kidlanadi. Ma’lumotlar yig‘ilib, oldindan qayta ishlangan va CNN modelini o‘rgatish uchun
ishlatilgan, ammo ma’lumotlar to‘plamining cheklangan hajmi tufayli past aniqlik kabi qiyinchiliklar aniqlangan. Tadqiqotda
model samaradorligini oshirish uchun individual o‘qitish yondashuvlarini taklif qiladi. Natijalar chuqur o‘rganishni biznes
jarayonlariga integratsiya qilish mijozlarga yo‘naltirilgan strategiyalarni va xodimlarni rag‘batlantirish tizimlarini yaxshilashi
mumkinligini ko‘rsatadi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.