Тикув-трикотаж маҳсулотларига маҳаллий истеъмолчилар талабини сегментлаш асосида маркетинг стратегияларини такомиллаштириш
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14303326##semicolon##
Стратегия, тикув-трикотаж, сегмент, босқич, хулқ-атвор, бозор, савдо, корхона, даромад, дизайн, нарх, сифат, жозибадорлиг, марка, ранг, мато, рақобат, объекти, рағбат.Аннотация
Ушбу мақолада мамлакатимизда тикув-трикотаж маҳсулотларига маҳаллий истеъмолчилар
бозорини сегментлари,сегментлаш босқичлари, маркетинг стратегияларини такомиллаштириш, Тикув-трикотаж
маҳсулотлари бозорларини сегментлаш стратегиялари халқаро бозорлардаги сегменти улуши, демографик
сегментлаш, тику-тирикотаж савдосини раҳбатлантириш, хозирги замон талабларига жавоб берувчи замонавий
тизимини такомиллаштириш йўлларини амалиётга жорий этиш таклиф этилган.
Опубликован
2024-10-18
Выпуск
Раздел
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.