Korxonaning tashqi bozorga chiqishida marketing strategiyasining samaradorligini baholash

Korxonaning tashqi bozorga chiqishida marketing strategiyasining samaradorligini baholash

Авторы

  • Akramov Boʻribek Faxriddin oʻgʻli

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14222299

##semicolon##

Marketing strategiyalari, baho, bozor, marketing, xalqaro marketing, davlat taraqqiyoti.

Аннотация

Korxonaning marketing strategiyasini amalga oshirish jarayonida ko‘plab kutilmagan holatlar yuzaga kelishi
mumkin. Shu sababli, marketingning muhim vazifalaridan biri korxonaning marketing faoliyati samaradorligini baholashdir.
Bu baholash jarayoni o‘z vaqtida va sifatli amalga oshirilganda, bozordagi mavqe va kompaniyaning kelajakdagi
rivojlanishini belgilaydi.

Author Biography

Akramov Boʻribek Faxriddin oʻgʻli

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
mustaqil izlanuvchisi

Опубликован

2024-11-07
Loading...