Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi
##semicolon##
https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529##semicolon##
biznesning ichki va tashqi bozorlari, jamoatchilik bilan aloqalar, biznesning ijobiy imidji, obroʻ, raqobatbardoshlikni oshirish vositasi, PR assotsiatsiyalari, PR faoliyatini boshqarish, PR maqsadlari, PR obyektni joylashtirish, imijni koʻtarish, taʼsirini kengaytirish, axborot tarkibining mazmunli asosini shakllantirish, ishonch kanallarini shakllantirish.Аннотация
Ushbu maqolada mamlakatlarning zamonaviy biznesining rivojlanishi ushbu sohada
– PR faoliyatini yaʼni, jamoatchilik bilan ishlash samarasiga bogʻliqligi yoritilgan. Shuningdek, PR
tushunchasiga boʻlgan ayrim yondashuvlar, ularning shakllanish tarixi bayon etilgan. Biznes
faoliyatida PR ning asosiy maqsadlari, yoʻnalishlari va vazifalari koʻrsatib oʻtilgan. Biznesning PR
faoliyati maqsadiga erishish uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Опубликован
2024-10-01
Выпуск
Раздел
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.