Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi

Zamonaviy sharoitda biznesning pr faoliyati maqsadi

Авторы

  • Ergasheva Fotimaxon Ibragimovna

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.14030529

##semicolon##

biznesning ichki va tashqi bozorlari, jamoatchilik bilan aloqalar, biznesning ijobiy imidji, obroʻ, raqobatbardoshlikni oshirish vositasi, PR assotsiatsiyalari, PR faoliyatini boshqarish, PR maqsadlari, PR obyektni joylashtirish, imijni koʻtarish, taʼsirini kengaytirish, axborot tarkibining mazmunli asosini shakllantirish, ishonch kanallarini shakllantirish.

Аннотация

Ushbu maqolada mamlakatlarning zamonaviy biznesining rivojlanishi ushbu sohada
– PR faoliyatini yaʼni, jamoatchilik bilan ishlash samarasiga bogʻliqligi yoritilgan. Shuningdek, PR
tushunchasiga boʻlgan ayrim yondashuvlar, ularning shakllanish tarixi bayon etilgan. Biznes
faoliyatida PR ning asosiy maqsadlari, yoʻnalishlari va vazifalari koʻrsatib oʻtilgan. Biznesning PR
faoliyati maqsadiga erishish uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author Biography

Ergasheva Fotimaxon Ibragimovna

Namangan muhandislik-texnologiya instiuti
“Iqtisodiyot» kafedrasi dotsenti, PhD

Опубликован

2024-10-01
Loading...