O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi

O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi

Авторы

  • Shadieva Madina Djaloliddin qizi

##semicolon##

xalqaro bozor, marketing strategiyalari, brending, imij yaratuvchi strategiyalar, raqamli marketing strategiyalari, eksportni rivojlantiruvchi strategiyalar, onlayn marketing.

Аннотация

Ushbu maqolada xalqaro bozordagi faoliyatni kengaytirishda marketing strategiyalaridan foydalanish samaradorligi,
O‘zbekistonning xalqaro bozordagi faoliyatini kengaytirishda qo‘llaniladigan marketing strategiyalaridan foydalanish
samaradorligi ko‘rsatkichlariga doir ilmiy-nazariy ma’lumotlar izohlab berilgan.

Author Biography

Shadieva Madina Djaloliddin qizi

Buxoro davlat universiteti Iqtisodiyot va turizm fakulteti
2-bosqich talabasi Ilmiy rahbar: Narzullayeva Gulchehra Salimovna,
“Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Downloads

Опубликован

2024-06-25
Loading...