Sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatida marketing elementlaridan foydalanish

Sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatida marketing elementlaridan foydalanish

Авторы

  • Urazov Jamshidjon Sa’dullayevich

##semicolon##

https://doi.org/10.5281/zenodo.12747871

##semicolon##

sut, sut mahsulotlari, marketing kompleksi elementlari, taqsimot kanallari, tashish va saqlash jarayonlari, regression model, brend, narxlashtirish, sut mahsulotlarini qadoqlash, reklama, bozor konʼyukturasi.

Аннотация

Ushbu maqolada sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi korxonalar faoliyatida marketing kompleksi elementlaridan
foydalanish xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Unda sut va sut mahsulotlarining oxirgi iste’molgacha bo‘lgan taqsimot
kanallarini maqbullashtirish yo‘llari, sut va sut mahsulotlariga bo‘lgan talab va taklifni aniqlash yo‘llari regression
model formulasi orqali ko‘rsatib berilgan.

Author Biography

Urazov Jamshidjon Sa’dullayevich

Samarqand agroinnovatsiyalar va tadqiqotlar instituti mustaqil izlanuvchisi

Downloads

Опубликован

2024-04-19

Выпуск

Раздел

Articles

Most read articles by the same author(s)

Loading...