Korxonalar faoliyatiga innovatsion marketingni joriy etish samaradorligini oshirishning ustuvor yo‘nalishlari

Korxonalar faoliyatiga innovatsion marketingni joriy etish samaradorligini oshirishning ustuvor yo‘nalishlari

Авторы

  • Fatilloyev Farrux Farhod o‘g‘li
  • Ilmiy rahbar: A. J. Abdullayev

##semicolon##

samaradorlik darajasi, moliyaviy barqarorlik, iqtisodiy tizim, rag‘batlantiruvchi marketing, bozor sharoiti.

Аннотация

Ushbu maqolada korxonalar faoliyatiga innovatsion marketingni joriy etish samaradorligini oshirishning
asosiy ustuvor yo‘nalishlari muhokama qilinadi. Shuningdek, innovatsion marketing yondashuvlarini tashkilot faoliyatiga muvaffaqiyatli integratsiya qilish ehtiyotkorlik bilan ko‘rib chiqish masalalari o‘rganiladi.

Author Biographies

Fatilloyev Farrux Farhod o‘g‘li

Buxoro davlat universiteti 3-2IQT-22 guruh talabasi

Ilmiy rahbar: A. J. Abdullayev

I.f.f.d (PhD), BuxDU Iqtisodiyot kafedra mudiri, professor

Downloads

Опубликован

2024-03-30
Loading...