Korxonalarda savdo marketing faoliyati samaradorligini baholash

Korxonalarda savdo marketing faoliyati samaradorligini baholash

Авторы

  • Sobirov Azizbek Avzbekovich

##semicolon##

Korxona, korxona marketing, savdo, savdo marketingi, marketing samaradorligi, sinergiya samarasi.

Аннотация

Maqolada korxonalarda savdo marketingi faoliyatini samaradoriligin baholashning ilmiy-nazariy jixatlari
o‘rganilgan. Marketing taqsimot kanallari ishtirokchilarining iqtisodiy sinergiya samarasi va savdo marketingi samaradorligini
baholash bo‘yicha uslubiy yondashuvlar o‘rganilgan. Marketing samaradorligini iqtisodiy natajalar, mijoz va hamkorlar
nuqtayi-nazaridan baholash bo‘yicha uslubiy yondashuv taklif etilgan.

Author Biography

Sobirov Azizbek Avzbekovich

PhD, Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
“Marketing” kafedrasi dotsenti

Downloads

Опубликован

2024-04-30
Loading...