Vaqtni boshqarish texnologiyasidan foydalangan holda talabalarning o‘quv faoliyatida o‘zini o‘zi tashkil etishini rivojlantirish muammosini o‘rganishning nazariy asoslari

Vaqtni boshqarish texnologiyasidan foydalangan holda talabalarning o‘quv faoliyatida o‘zini o‘zi tashkil etishini rivojlantirish muammosini o‘rganishning nazariy asoslari

Авторы

  • Maftuna Otajonova

##semicolon##

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a158

##semicolon##

time menejment, o‘z-o‘zini boshqarish, o‘quv faoliyati, ta’lim natijalari, vaqtni boshqarish texnologiyalari, o‘zo‘ zini rivojlantirish muammolari, aqlni boshqarish, diqqatni boshqarish, o‘z-o‘zini nazorat qilish, mustaqil ta’lim.

Аннотация

Maqolada oliy taʼlim oʻrta umumiy taʼlimdan taʼlim subyekti (talaba) va taʼlim obyekti (oʻquv jarayoni) oʻrtasidagi
munosabatlar uslubiga koʻra mustaqil faoliyatni talab qilishi bilan farq qilishi, oliy ta’lim muassasasi talabasida
oʻz-oʻzini tashkil etish koʻnikmalari mavjudligi, biroq talabalar o‘zlarining o‘quv faoliyatini muvaffaqiyatli tashkil etish uchun
zarur bo‘lgan ko‘nikmalarga to‘liq ega bo‘lishmaganligi, bu esa talabalarning salohiyati va ambitsiyalariga qaramay, past
ta’lim natijalariga olib kelishi yoritib berilgan.

Author Biography

Maftuna Otajonova

Qo‘qon Davlat Pedagogika
Instituti tayanch doktaranti

Otajonova Maftuna Sultonmurodovna

Опубликован

2023-12-27
Loading...