MOLIYAVIY MENEJMENT TIZIMINI TRANSFORMATSIYALASHDA RAQAMLI MARKETING SAMARADORLIGINI BAHOLASHNING NAZARIY YONDASHUVLARI
##semicolon##
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a11##semicolon##
moliyaviy menejment, raqamli marketing, marketing imkoniyatlari, marketing texnologiyalari, samaradorlikni baholash, raqamli transformallashuv, sun’iy intellekt, kichik biznes va xususiy tadbirkorlikАннотация
Mazkur maqolada tadbirkorlik subyektlari faoliyatida moliyaviy menejment tizimini transformatsiyalash jarayonlarida samarali raqamli marketing imkoniyatlarining qanchalik to‘g‘ri baholanishi va undan foydalanishga oid olimlarning nazariy qarashlari to‘g‘risidagi fikrlar keltirilgan.
References
https://uz.wikipedia.org/wiki/Raqamli_Iqtisodiyot
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 5-oktabrdagi “Raqamli O‘zbekiston–2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF–6079-son Farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 06.10.2020 y., 06/20/6079/1349-son.
Top 100 Digital Companies I/ Forbes (publishing house) https://www.forbes.com/top-digital: companies/list/#tab:rank (murojaat sanasi: 01.12.2021y.)
Дейнекин Т. В. Оценка эффективности предпринимательской деятельности в сфере интернет-рекламы: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2003. – С. 19−23.
Курасова М. А. Совершенствование маркетинговой деятельности предприятий на основе внедрения интернеттехнологий: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2005. – С. 19.
Рязанцев В. Д. Большая политехническая энциклопедия. – М.: Мир и Образование, 2011. – С. 355.
De Cleen, P. Flow marketing: Content, Conversatie, Conversie: Go with the flow. – Amsterdam: Lannoo Campus, 2018. – 200 p.
Самойлов И. В. Знание-центрическая методика перехода предприятий к деятельности на основе интернетмаркетинга // Креативная экономика. – 2011. – № 1. – С. 117−123.
Михалева Е. П., Федотов С. А. Оценка эффективности мероприятий интернет-маркетинга // Известия Тульского государственного университета. Серия: Экономические и юридические науки. – 2015. – № 3–1. – С. 92.
Дейнекин Т. В. Оценка эффективности предпринимательской деятельности в сфере интернет-рекламы: автореф. дис. … канд. экон. наук: 08.00.05. – М., 2003. – 32 с.
Капустина Л. М., Мосунов И. Д. Интернет-маркетинг. Теория и практика продвижения бренда в сети: монография. – Екатеринбург: Изд-во Урал. гос. экон. ун-та, 2015. – 102 c.
Saura J. R., Palos-Sanchez P., Cerda-Cuarez L. M. Understanding the Digital Marketing Environment with KPIs and Web Analytics // Future Internet. – 2017. – Vol. 9, no. 76. – P. 1−13.
Лившин Д. А., Воронова Л. И. Математическое моделирование в маркетинге при построении рекламных кампаний // Современные наукоемкие технологии. – 2014. – № 5. – С. 209.

Downloads
Опубликован
Выпуск
Раздел
License
Copyright (c) 2023 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.