Samarali marketing strategiyalari orqali O‘zbekistonni raqobatbardosh turizm yo‘nalishi sifatida jonlantirish
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a710Keywords:
Turizm destinatsiyasi, marketing strategiyalari, O‘zbekiston, tiklanish, raqobatbardosh, madaniy meros, turizm infratuzilmasi, iqtisodiy o‘sish.Abstract
Ushbu maqola samarali marketing strategiyalari orqali O‘zbekistonning raqobatbardosh turizm
destinatsiyasi sifatida jonlanishini o‘rganadi. O‘zbekiston boy madaniy merosi va hayratlanarli landshaftlariga
qaramay, cheklangan marketing harakatlari va xabardorlik yo‘qligi sababli tashrif buyuruvchilarni jalb qilishda
qiyinchiliklarga duch kelmoqda. Maqsadli reklama kampaniyalarini ishlab chiqish, ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish
va turizm infratuzilmasini yaxshilash orqali O‘zbekiston o‘zini kerakli yo‘nalish sifatida ko‘rsatishi mumkin.
Ushbu maqola muvaffaqiyat uchun samarali marketing va infratuzilmaga sarmoya kiritish muhimligini ta’kidlab,
O‘zbekistonning turizm sanoatini jonlantirish bo‘yicha tushuncha va tavsiyalarni taqdim etadi.
Downloads
Published
2023-12-15
Issue
Section
Articles