Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

Tadbirkorlik faoliyatini rivojlantirishda marketingning roli

Authors

  • Faruddin Eshmirzayev
  • Zaxro Salimova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a640

Keywords:

biznes, tadbirkorlik, kichik biznes, xususiy tadbirkorlik, marketing, marketing strategiyasi, marketing faoliyati, marketing rejasi, innovatsion marketing.

Abstract

Maqolada kichik biznes va xususiy tadbirkorlik korxonalarida marketing faoliyatini tashkil etish va rivojlantirish
xususiyatlari o‘rganilib, uni takomillashtirish bo‘yicha ilmiy asoslangan takliflar va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author Biographies

Faruddin Eshmirzayev

Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy
universiteti, Iqtisodiyot fakulteti “Iqtisodiyot
nazariyasi” kafedrasi tayanch doktoranti,
“Alfraganus University” nodavlat universiteti
Iqtisodiyot fakulteti o‘qituvchisi

Zaxro Salimova

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Iqtisodiyot fakulteti “Fundamental iqtisodiyot”
kafedrasi magistri

Downloads

Published

2023-10-30
Loading...