Mehmonxona biznesida CRM tizim xizmatlarini loyihalash

Mehmonxona biznesida CRM tizim xizmatlarini loyihalash

Authors

  • Dilfuza Ishanxodjayeva

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a454

Keywords:

CRM,mehmonhona biznesi,funksiya, kompaniya,loyihalash jarayoni,texnologiya,turizm, interaktiv boshqaruv, ma’lumotlarni tahlili.

Abstract

CRM (inglizcha: Customer Relationship Management) bu xaridor aloqalari boshqaruvi . Rivojlangan mamlakatlarda
keng qo‘llaniladi. Har bir firma, korxona o‘z xaridorlari bilan doimiy aloqa saqlab qolish uchun kerakli ishlarni
amalga oshiradi. CRM – bu shunday qulay vositaki, mijozlar yoki hamkorlar bilan aloqa ma’lumotlarini saqlashga, sotish
imkoniyatlarini aniqlashga, xizmat ko‘rsatishdagi muammolarni aniqlashga va marketing kompaniyalarini boshqarishga
imkon beradi. Ushbu maqolada mehmonxona biznesida CRM tizimini xizmatlarni loyihalashtirish xususida so‘z yuritildi.

Author Biography

Dilfuza Ishanxodjayeva

Toshkent moliya instituti dotsenti

Published

2023-12-05
Loading...