Mehmonxona biznesida CRM tizim xizmatlarini loyihalash
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a454Keywords:
CRM,mehmonhona biznesi,funksiya, kompaniya,loyihalash jarayoni,texnologiya,turizm, interaktiv boshqaruv, ma’lumotlarni tahlili.Abstract
CRM (inglizcha: Customer Relationship Management) bu xaridor aloqalari boshqaruvi . Rivojlangan mamlakatlarda
keng qo‘llaniladi. Har bir firma, korxona o‘z xaridorlari bilan doimiy aloqa saqlab qolish uchun kerakli ishlarni
amalga oshiradi. CRM – bu shunday qulay vositaki, mijozlar yoki hamkorlar bilan aloqa ma’lumotlarini saqlashga, sotish
imkoniyatlarini aniqlashga, xizmat ko‘rsatishdagi muammolarni aniqlashga va marketing kompaniyalarini boshqarishga
imkon beradi. Ushbu maqolada mehmonxona biznesida CRM tizimini xizmatlarni loyihalashtirish xususida so‘z yuritildi.
Downloads
Published
2023-12-05
Issue
Section
Articles