Iqtisodiyotni rivojlantirishda marketingning roli
Authors
-
Sardorbek Anarbayev
-
Shoxrux Xusenov
-
Abror Boltayev
-
Maqsudbek Muxtorov
-
Alisher Yondoshaliyev
-
Nurmuhammad Abdumalikov
-
Umarjon Tursunaliyev
-
Behruz Qurbonov
-
Bobur Toshpo‘latov
-
Diyorbek Ro‘ziboyev
Keywords:
Iqtisod, marketing, rivojlanish, iste’molchi, xizmat, bozor, innovatsiya.
Abstract
Marketingning to‘g‘ri tashkil еtilishi davlat iqtisodiyoti va korxonalar samaradorligini oshirishda katta ahamiyatga
еga. Ushbu maqolada marketingning iqtisodiy rivojlanishga ta’siri, uning asosiy strategiyalari va zamonaviy amaliyotlari
haqida so‘z yuritiladi.
Author Biographies
Sardorbek Anarbayev
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Shoxrux Xusenov
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabasi
Abror Boltayev
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabaslari
Maqsudbek Muxtorov
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Alisher Yondoshaliyev
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Nurmuhammad Abdumalikov
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Umarjon Tursunaliyev
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Behruz Qurbonov
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Bobur Toshpo‘latov
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari
Diyorbek Ro‘ziboyev
Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti,
Dasturiy injiniring fakulteti, 2- va 3-bosqich talabalari