Marketing tadqiqotining asosiy xususiyatlari va bank kredit bozori segmentatsiyasi
Keywords:
bank kreditlari, marketing, uzoq muddatli kredit, bozor segmentatsiyasi, tadqiqotlar samaradorligi, bank xizmatlari, mijozlarning ehtiyojlari, marketing dasturi, kredit risklari.Abstract
Mazkur maqolada marketing tadqiqotining asosiy xususiyatlari, ularning asosiy
yo‘nalishlari hamda tijorat banklarida jismoniy va yuridik shaxslarni uzoq muddatli kreditlar
vositasida moliyalashtirish, shuningdek, bu jarayonni o‘rganish maqsadida marketing
tadqiqotlaridan foydalanish masalalari tahlil qilinadi. Bank marketingi kredit-hisob
munosabatlarini rivojlantirish uchun katta ahamiyatga ega.
Published
2024-10-01
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.