Marketing tadqiqotining asosiy xususiyatlari va bank kredit bozori segmentatsiyasi

Marketing tadqiqotining asosiy xususiyatlari va bank kredit bozori segmentatsiyasi

Authors

  • Nozim Razzoqov

Keywords:

bank kreditlari, marketing, uzoq muddatli kredit, bozor segmentatsiyasi, tadqiqotlar samaradorligi, bank xizmatlari, mijozlarning ehtiyojlari, marketing dasturi, kredit risklari.

Abstract

Mazkur maqolada marketing tadqiqotining asosiy xususiyatlari, ularning asosiy
yo‘nalishlari hamda tijorat banklarida jismoniy va yuridik shaxslarni uzoq muddatli kreditlar
vositasida moliyalashtirish, shuningdek, bu jarayonni o‘rganish maqsadida marketing
tadqiqotlaridan foydalanish masalalari tahlil qilinadi. Bank marketingi kredit-hisob
munosabatlarini rivojlantirish uchun katta ahamiyatga ega.

Author Biography

Nozim Razzoqov

Buxoro davlat universiteti
Buxgalteriya hisobi va statistika kafedrasi
Mustaqil tadqiqotchisi

Published

2024-10-01
Loading...