Samarali marketing strategiyalari orqali O‘zbekistonni raqobatbardosh turizm yo‘nalishi sifatida jonlantirish

Samarali marketing strategiyalari orqali O‘zbekistonni raqobatbardosh turizm yo‘nalishi sifatida jonlantirish

Authors

  • Munavvar Xusniddinova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a710

Keywords:

Turizm destinatsiyasi, marketing strategiyalari, O‘zbekiston, tiklanish, raqobatbardosh, madaniy meros, turizm infratuzilmasi, iqtisodiy o‘sish.

Abstract

Ushbu maqola samarali marketing strategiyalari orqali O‘zbekistonning raqobatbardosh turizm
destinatsiyasi sifatida jonlanishini o‘rganadi. O‘zbekiston boy madaniy merosi va hayratlanarli landshaftlariga
qaramay, cheklangan marketing harakatlari va xabardorlik yo‘qligi sababli tashrif buyuruvchilarni jalb qilishda
qiyinchiliklarga duch kelmoqda. Maqsadli reklama kampaniyalarini ishlab chiqish, ijtimoiy tarmoqlardan foydalanish
va turizm infratuzilmasini yaxshilash orqali O‘zbekiston o‘zini kerakli yo‘nalish sifatida ko‘rsatishi mumkin.
Ushbu maqola muvaffaqiyat uchun samarali marketing va infratuzilmaga sarmoya kiritish muhimligini ta’kidlab,
O‘zbekistonning turizm sanoatini jonlantirish bo‘yicha tushuncha va tavsiyalarni taqdim etadi.

Author Biography

Munavvar Xusniddinova

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti magistranti

Downloads

Published

2023-12-15
Loading...