Тикув-трикотаж маҳсулотларига маҳаллий истеъмолчилар талабини сегментлаш асосида маркетинг стратегияларини такомиллаштириш

Тикув-трикотаж маҳсулотларига маҳаллий истеъмолчилар талабини сегментлаш асосида маркетинг стратегияларини такомиллаштириш

Authors

  • Топилдиев С.Р.

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14303326

Keywords:

Стратегия, тикув-трикотаж, сегмент, босқич, хулқ-атвор, бозор, савдо, корхона, даромад, дизайн, нарх, сифат, жозибадорлиг, марка, ранг, мато, рақобат, объекти, рағбат.

Abstract

Ушбу мақолада мамлакатимизда тикув-трикотаж маҳсулотларига маҳаллий истеъмолчилар
бозорини сегментлари,сегментлаш босқичлари, маркетинг стратегияларини такомиллаштириш, Тикув-трикотаж
маҳсулотлари бозорларини сегментлаш стратегиялари халқаро бозорлардаги сегменти улуши, демографик
сегментлаш, тику-тирикотаж савдосини раҳбатлантириш, хозирги замон талабларига жавоб берувчи замонавий
тизимини такомиллаштириш йўлларини амалиётга жорий этиш таклиф этилган.

Author Biography

Топилдиев С.Р.

Тошкент давлат иқтисодиёт университети
“Иқтисодиёт назарияси” кафедраси
профессори и.ф.д. (DSc)

Published

2024-10-18

Issue

Section

Articles
Loading...