Sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatida marketing elementlaridan foydalanish

Sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatida marketing elementlaridan foydalanish

Authors

  • Jamshidjon Urazov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.12747871

Keywords:

sut, sut mahsulotlari, marketing kompleksi elementlari, taqsimot kanallari, tashish va saqlash jarayonlari, regression model, brend, narxlashtirish, sut mahsulotlarini qadoqlash, reklama, bozor konʼyukturasi.

Abstract

Ushbu maqolada sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi korxonalar faoliyatida marketing kompleksi elementlaridan
foydalanish xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Unda sut va sut mahsulotlarining oxirgi iste’molgacha bo‘lgan taqsimot
kanallarini maqbullashtirish yo‘llari, sut va sut mahsulotlariga bo‘lgan talab va taklifni aniqlash yo‘llari regression
model formulasi orqali ko‘rsatib berilgan.

Author Biography

Jamshidjon Urazov

Samarqand agroinnovatsiyalar va tadqiqotlar instituti mustaqil izlanuvchisi

Downloads

Published

2024-04-19

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)

Loading...