Sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi subyektlar faoliyatida marketing elementlaridan foydalanish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.12747871Keywords:
sut, sut mahsulotlari, marketing kompleksi elementlari, taqsimot kanallari, tashish va saqlash jarayonlari, regression model, brend, narxlashtirish, sut mahsulotlarini qadoqlash, reklama, bozor konʼyukturasi.Abstract
Ushbu maqolada sutchilik yo‘nalishidagi xo‘jalik yurituvchi korxonalar faoliyatida marketing kompleksi elementlaridan
foydalanish xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Unda sut va sut mahsulotlarining oxirgi iste’molgacha bo‘lgan taqsimot
kanallarini maqbullashtirish yo‘llari, sut va sut mahsulotlariga bo‘lgan talab va taklifni aniqlash yo‘llari regression
model formulasi orqali ko‘rsatib berilgan.
Downloads
Published
2024-04-19
Issue
Section
Articles