KICHIK BIZNES VA XUSUSIY TADBIRKORLIKDA XODIMLAR FAOLIYATINING AXBOROT TIZIMLARINI SAMARALI TASHKIL QILISH

KICHIK BIZNES VA XUSUSIY TADBIRKORLIKDA XODIMLAR FAOLIYATINING AXBOROT TIZIMLARINI SAMARALI TASHKIL QILISH

Authors

  • Furqat Nurilloyevich Yuldashev Tashkent State University of Economics image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a99

Keywords:

Kichik biznes, axborotlar tizimi, reklama, bozor, bozorni tadqiqot qilish, reklama vositalari, xodimlarning ishga faolligi, raqiblar tovarlari, narx-navo siyosati, tadqiqot rejasini ishlab chiqish, axborotlarni yig‘ish.

Abstract

Ushbu maqolada kichik biznes va xususiy tadbirkorlik subyektlari faoliyatida axborot tizimidan samarali foydalanish yo‘llari ochib berilgan. Bu mamlakatda esa kichik biznes va xususiy tadbirkorlik subyektlarida axborot tizimidan samarali foydalanish masalasi ko‘rib chiqilmoqda. Ushbu maqolada kichik biznes va xususiy tadbirkorlikda axborot tizimidan samarali foydalanish haqida so‘z boradi.

Author Biography

Furqat Nurilloyevich Yuldashev, Tashkent State University of Economics

TDIU tayanch doktaranti

References

Bekmurodov A. Sh., Sattorov S., To‘rayev J., Soliyev K., Ro‘ziyev S. O‘zbekiston iqtisodiyotni liberallashtirish yillarida. Kichik biznes va tadbirkorlik rivoji – davr talabi.–T.: TDIU, 2005.

Qosimova M. S., Xodiyev B. Yu., Samadov A. N., Muxitdinova U. S., Kichik biznesni boshqarish. O‘quv qo‘llanma. –T.: O‘qituvchi, 2010.

Кембелл К. Венчурный бизнес: новые подходы / Пер. с англ. –М.: Альпина Бизнес Букс, 2015.

Лапуста М. Г., Старостин Ю. Л. Малое предпринимательство. –М.: ИНФРА-М, 2011.

Published

2023-10-30
Loading...