Smart turizm texnologiyalarining sayyohlarning xatti-harakatlari, sayohatdan qoniqishlari va baxtli his qilishlariga ta’siri
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a745Abstract
Raqamli texnologiyadan foydalanish sayyohlarning sayohatlaridagi barcha bosqichlarida ortib
bormoqda. Sayyohlar o‘zlarining sayohat rejalarini tashkil qilish, tajribalar haqida chuqur sharhlar
almashish uchun boshqa sayyohlar bilan muloqot qilish uchun smartfonlardan foydalanadilar. Mustaqil
va erkin sayohat qilish imkonini berayotgan smart turizm bugungi kunda ularga o‘zlariga nisbatan
to‘laqonli his va xursandchilik ham taqdim etmoqda (Nichols, 2017). 2023-yil Expedia Group
o‘zining 2023-yildagi “Path to Puchase” tadqiqotiga ko‘ra sayyohlar ilhom izlashlari va sayohatlarini
rejalashtirishlari va bron qilishlari uchun sayohat qilishdan 45 kun oldin o‘rtacha 303 daqiqa yoki
o‘rtacha 5 soatdan ko‘proq vaqt sarflashlarini ta’kidlaydi (The Path to Purchase: Uncovering how
travelers plan and book online, 2023).