Turistik mahsulotlar shakllanishi bo‘yicha nazariy yondashuvlar va narxlar tahlili

Turistik mahsulotlar shakllanishi bo‘yicha nazariy yondashuvlar va narxlar tahlili

Authors

  • Sanjar Imomov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_issmaxsus%20son/a706

Keywords:

Turistik mahsulot, narxlar, nazariya, xulq-atvor modellari, raqobat.

Abstract

Ushbu maqolada turistik mahsulotlar bo‘yicha nazariy yondashuvlar va turli olimlarning ilmiy
qarashlari tahlil qilingan. Shu bilan birga, maqolada O‘zbekiston, Eron, Hindiston, Misr va shu kabi davlarda
turistik mahsulotlar narxlari solishtirma tahlili o‘tkazilgan.

Author Biography

Sanjar Imomov

“Ipak yo‘li” xalqaro turizm va madaniy meros universiteti Tayanch doktoranti

Downloads

Published

2023-12-15
Loading...