Oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlari metodologiyasi

Oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlari metodologiyasi

Authors

  • Dilnoza Meyliyeva

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a642

Keywords:

bozor, oziq-ovqat, ishlab chiqarish, marketing, omillar, ko‘rsatkichlar, oziq-ovqat bozori, marketing tadqiqotlari, metodologiya.

Abstract

Mazkur maqolada oziq-ovqat bozorini rivojlantirishda marketing tadqiqotlarining o‘rni, oziq-ovqat bozorini
rivojiga ta’sir etuvchi omilla va marketing tadqiqotlarda integratsion yondashuvlarning o‘ziga hosligi aks ettirilgan. Shu
bilan birga oziq-ovqat mahsulotlari bozorini rivojlanish metodologiyasining ilmiy va nazariy jihatlari asoslangan.

Author Biography

Dilnoza Meyliyeva

TDIU “Biznes boshqaruvi va logistika” kafedrasi dotsenti

Downloads

Published

2023-10-30
Loading...