O‘zbekistonning elektron tijorat strategiyasi: xorijiy bozorlarda raqobat qilishning asosiy yo‘llari

O‘zbekistonning elektron tijorat strategiyasi: xorijiy bozorlarda raqobat qilishning asosiy yo‘llari

Authors

  • Shoxrux Baymuradov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a639

Keywords:

elektron tijorat, strategiya, xorijiy bozorlar, raqobat, ijtimoiy tarmoqlar, innovatsiyalar.

Abstract

Mazkur maqola O‘zbekistonning elektron tijorat sohasida xorijiy bozorlarda muvaffaqiyatli ravishda raqobat
qilishning asosiy yo‘llarini va strategiyalarini bayon qiladi. O‘zbekiston hududidagi kompaniyalar uchun xorijiy bozorlardan
muvaffaqiyatli foydalanish, yangi bozorlar va mijozlar bilan samarali ish olib borish haqida ma’lumotlar maqolada ilgari
surilgan.

Author Biography

Shoxrux Baymuradov

PhD, Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

Downloads

Published

2023-10-30
Loading...