Iste’molchilarning qandolat mahsulotlariga bo‘lgan talablarini raqamli platformalar orqali tadqiq qilish yo‘llari

Iste’molchilarning qandolat mahsulotlariga bo‘lgan talablarini raqamli platformalar orqali tadqiq qilish yo‘llari

Authors

  • Vasila To‘ychiyeva

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss6/a572

Keywords:

qandolat mahsulotlari, bozor, raqamli marketing, marketing tadqiqotlari, marketing xizmatlari, segment, segmentlash yo‘llari.

Abstract

Ushbu maqolada iste’molchilarning qandolat mahsulotlariga bo‘lgan talablarini aniqlashning raqamli texnologiyalarda
marketing tadqiqotlarini amalga oshirish yo‘llari, ularni sharhlash, iste’molchilarni segmentlarga ajratish
usullari o‘rganilgan va ulardan kelib chiqib marketing tadqiqotlarini aynan qandolat mahsulotlari bozorida samarali qo‘llash
bo‘yicha takliflar keltirilgan.

Author Biography

Vasila To‘ychiyeva

Toshkent Davlat iqtisodiyot universiteti assistenti

Downloads

Published

2023-06-30
Loading...