O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini rivojlantirishning marketing strategiyasi va uni amal qilish mexanizmi

O‘zbekistonda oliy ta’lim tizimini rivojlantirishning marketing strategiyasi va uni amal qilish mexanizmi

Authors

  • Umida Muxtorova

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a503

Keywords:

ta’lim xizmatlari bozori, ta’lim tizimi, mehnat bozori, marketing strategiyasi, marketing tadqiqotlari, raqobatbardoshlik.

Abstract

Maqolada, ta’lim xizmatlarini tashkil etish va rivojlantirish tizimida bozor munosabatlarini shakllantirish jarayonida
marketing tizmining o‘rni bilan bog‘liq jarayonlar tadqiq etilgan. O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini tashkil
etish va tizimning faoliyat samaradorligini oshirishda marketing strategiyasiga nisbatan tizimli yondashuvlarni amalga
oshirish zaruriyati asoslangan.

Author Biography

Umida Muxtorova

Alfraganus universiteti nodavlat oliy taʼlim tashkiloti,
“Iqtisodiyot” fakulteti, “Iqtisodiyot” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Downloads

Published

2023-10-30
Loading...