“O‘zmetkombinat” AJda marketing faoliyatini takomillashtirish yo‘llari

“O‘zmetkombinat” AJda marketing faoliyatini takomillashtirish yo‘llari

Authors

  • Shoira Musayeva

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15017294

Keywords:

Korxona, mijoz, qora metallurgiya, kommunikatsiya, industriya, raqobat, texnologiya.

Abstract

Ushbu maqolada kompaniyadagi marketing faoliyati asosan mijozlar bilan o‘zaro aloqalarni rivojlantirish,
brend bilan munosabatlar o‘rnatish, mahsulot va xizmatlarni sotish, mijozlar bilan aloqalarni yaxshilash va kompaniya
tomonidan egallangan kommunikatsiya jarayoni, ijtimoiy media va raqamli marketing orqali xavfsiz va oddiy muloqot
muhitini yaratish masalalari o‘rganilgan.

Author Biography

Shoira Musayeva

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti professori

Published

2025-02-07

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 
Loading...