Korxona bozor faoliyatini rivojlantirishda raqamli marketing strategyalaridan foydalanish

Korxona bozor faoliyatini rivojlantirishda raqamli marketing strategyalaridan foydalanish

Authors

  • Ra’noxon Karimjanova
  • Husniddin Nosirov

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14293154

Keywords:

raqamli marketing, drayver, remarketing, o‘yinlardagi reklama, SEO, segmentatsiya.

Abstract

Ushbu maqolada korxona bozor faoliyatini rivojlantirishda raqamli marketing strategiyalarini shakllantirish va
uning asosiy komponentlarini tashkil qilish chora-tadbirlari haqida fikr yuritiladi.

Author Biographies

Ra’noxon Karimjanova

Namangan muhandislik-texnologiya instituti,
Marketing kafedrasi katta oʻqituvchisi

Husniddin Nosirov

Namangan muhandislik-texnologiya instituti, “Iqtisodiyot”
fakulteti marketing taʼlim yo‘nalishi 4-bosqich talabasi

Published

2024-10-18

Issue

Section

Articles
Loading...