Milliy hunarmandchilik mahsulotlarini sotuviga taʼsir qiluvchi omillar tahlili

Milliy hunarmandchilik mahsulotlarini sotuviga taʼsir qiluvchi omillar tahlili

Authors

  • Gulchexra Ravshanova

Keywords:

Milliy hunarmandchilik, mahsulot sifati, marketing strategiyalari, isteʼmolchilar talabi, davlat qo‘llab-quvvatlashi, O‘zbekiston.

Abstract

Ushbu maqolada milliy hunarmandchilik mahsulotlarini sotuviga taʼsir qiluvchi
asosiy omillar – mahsulot sifati, narx, marketing strategiyalari, isteʼmolchilar talabi va davlat
qo‘llab-quvvatlashi – batafsil tahlil qilinadi. Maqolada 2022–2023-yillar misolida milliy
hunarmandchilik mahsulotlarining sotuvini oshirishga taʼsir qilgan omillar aniq qiymatlar bilan
yoritiladi. Shuningdek, hunarmandchilik sohasining iqtisodiy ahamiyati va uning rivojlanishi
bo‘yicha tavsiyalar beriladi.

Author Biography

Gulchexra Ravshanova

TDIU mustaqil izlanuvchisi,
ZARMED universiteti
Iqtisodiyot kafedrasi o‘qituvchisi

Published

2024-10-01
Loading...