Milliy hunarmandchilik mahsulotlarini sotuviga taʼsir qiluvchi omillar tahlili
Keywords:
Milliy hunarmandchilik, mahsulot sifati, marketing strategiyalari, isteʼmolchilar talabi, davlat qo‘llab-quvvatlashi, O‘zbekiston.Abstract
Ushbu maqolada milliy hunarmandchilik mahsulotlarini sotuviga taʼsir qiluvchi
asosiy omillar – mahsulot sifati, narx, marketing strategiyalari, isteʼmolchilar talabi va davlat
qo‘llab-quvvatlashi – batafsil tahlil qilinadi. Maqolada 2022–2023-yillar misolida milliy
hunarmandchilik mahsulotlarining sotuvini oshirishga taʼsir qilgan omillar aniq qiymatlar bilan
yoritiladi. Shuningdek, hunarmandchilik sohasining iqtisodiy ahamiyati va uning rivojlanishi
bo‘yicha tavsiyalar beriladi.
Published
2024-10-01
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2024 YASHIL IQTISODIYOT VA TARAQQIYOT

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.