Oliy ta’lim muassasalarida markеting faoliyatini tashkil etish mеtodologiyasini takomillashtirish

Oliy ta’lim muassasalarida markеting faoliyatini tashkil etish mеtodologiyasini takomillashtirish

Authors

  • Nargizaxon Shamshiyeva

Keywords:

oliy ta’lim, marketing boshqaruvi, ta’lim sifati, kadrlar tayyorlash, marketing faoliyati.

Abstract

Ushbu maqolada oliy ta’lim tizimida marketing faoliyati samaradorligini boshqarish, ya’ni, marketing boshqaruvi
konsepsiyasini ishlab chiqish, uni qo‘llash va amaliyotga tatbiq etish samaradorligini asoslash kabi muhim masalalar
yoritilgan. Shuningdek, oliy ta’lim muassasalari faoliyatida marketing boshqaruvining asosiy universal parametrlarini
aniqlash va baholash bo‘yicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Author Biography

Nargizaxon Shamshiyeva

iqtisod fanlari nomzodi, dotsent

Downloads

Published

2024-06-30
Loading...