Transport xizmatlari bozorida marketing faoliyatini mexanizmlarini rivojlanishining asosiy tamoyillari

Transport xizmatlari bozorida marketing faoliyatini mexanizmlarini rivojlanishining asosiy tamoyillari

Authors

  • Javlonbek Nosirov
  • Ziyodullo Raxmatov

DOI:

https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss11-12/a221

Keywords:

transport xizmatlar bozori, marketing tadqiqotlari, marketing kommunikatsiya, yo‘lovchi tashish, yuk tashish.

Abstract

Jahondagi rivojlangan mamlakatlar tajribasi ko‘rsatmoqdaki, mamlakatning iqtisodiy-ijtimoiy rivojlanishida
transport xizmatlari ahamiyatining ortishi aholi transport harakatchanligini oshirib iqtisodiyotning barqaror rivojlanishi
uchun mustahkam zamin yaratadi. Kuchli raqobat tufayli temiryo‘l kompaniyalari boshqa transport turlari, xususan, avtomobil
va havo yo‘llari kompaniyalari bilan raqobatga kirishmoqda. Jahon banki ma’lumotlariga ko‘ra, rivojlangan mamlakatlar
YAIMdagi transport sektorining ulushi o‘rtacha 8% ni tashkil etmoqda.

Author Biographies

Javlonbek Nosirov

Toshkent davlat transport universiteti
doktoranti

Ziyodullo Raxmatov

Toshkent davlat transport universiteti
dotsenti

Nosirov Javlonbek Jamoliddin o‘g‘li_Raxmatov Ziyodullo Nosirovich

Published

2023-12-05
Loading...