Kichik biznes subyektlarida marketing strategiyasini qo‘llash va uni takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.55439/GED/vol1_iss10/a167Keywords:
Kichik biznes, marketing, marketing strategiyasi, innovatsion marketing, raqamli texnologiyalar, marketing dasturi, xizmatlar bozori, ist’emol bozori, marketing tadqiqotlari.Abstract
Dunyo iqtisodiyotining shiddatli rivojlanishi raqobatbardosh mahsulotlar ishlab chiqarishda yangi marketing
usullaridan keng foydalanishni taqozo etadi. O‘zbekiston Respublikasi iqtisodiyotida faoliyat yuritayotgan biznes subyektlari
faoliyatida marketing strategiyalaridan samarali foydalanish hamda biznesni yuritishning barcha jabhasida uni
qo‘llash hamda samaradorligini oshirish dolazarb ahamiyat kasb etadi. Maqolada kichik biznes subyektlarida marketing
strategiyalarining bugungi kundagi ahamiyati va innovatsion marketing strategiyalariga qaratilgan ilmiy amaliy tahlil va
xulosalar berilgan.

Downloads
Published
2023-12-27
Issue
Section
Articles